Поиск
Отменить
Модели
Назад
Item
ВСЕ МОДЕЛИ
ES
NX
RX CLASSIC
RX
GX
LX
АБСОЛЮТНО НОВЫЙ LEXUS LM
Брошюры и прайс-листы
ПРИОБРЕТЕНИЕ И ВЛАДЕНИЕ АВТОМОБИЛЕМ LEXUS: КЛЮЧЕВЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА
БРОШЮРЫ И ПРАЙС-ЛИСТЫ
ВСЕ, ЧТО ВАМ НУЖНО ЗНАТЬ О МОДЕЛЯХ LEXUS
Aвтомобили с пробегом
Назад
Item
Trade-In
Aвтомобили С Пробегом
Lexus Select
Онлайн оценка
АВТОМОБИЛИ LEXUS С ПРОБЕГОМ
Специальные предложения
Назад
Item
СПЕЦИАЛЬНЫЕ СЕРВИСНЫЕ КАМПАНИИ
ЛЕКСУС СЕРВИС - РАССРОЧКА 0% НА РЕМОНТ ВАШЕГО LEXUS
БЕСПЛАТНАЯ ЗАМЕНА ТОПЛИВНОГО НАСОСА
Специальные предложения
Финансы и страхование
Назад
Item
ФИНАНСОВЫЙ ЛИЗИНГ
Программы финансирования
LEXUS FINANCE
Lexus Страхование
Онлайн оплата
СТРАХОВАНИЕ ОТ ПОЛОМОК АВТОМОБИЛЕЙ С ПРОБЕГОМ
СТАНДАРТ
С ПРОБЕГОМ
Программы
Финансирование и страхование
Сервис
Назад
Item
ГАРАНТИЯ LEXUS RELAX
УСЛУГИ СЕРВИСА ЛЕКСУС АСТАНА
ЗАПИСЬ НА ТО
РУКОВОДСТВА ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ
РЕГЛАМЕНТНОЕ ТО
КУЗОВНОЙ РЕМОНТ
АВТОМОБИЛЬНЫЙ ДЕТЕЙЛИНГ
LEXUS TUNING
ШИННЫЙ ОТЕЛЬ
Сервис
Гарантия изготовителя
Мир Lexus
Назад
Item
СПЕЦИАЛЬНЫЙ ПРОЕКТ NX: «МАСТЕРА ВПЕЧАТЛЕНИЙ».
НОВОСТИ LEXUS
ДИНАМИКА
ДИЗАЙН
ТЕХНОЛОГИИ
КОНЦЕПТ-КАРЫ
LEXUS HYBRID
КОНТАКТЫ
О КОМПАНИИ
ВАКАНСИИ
ПРАВИЛА ПОСЕЩЕНИЯ ДИЛЕРСКОГО САЛОНА
ПОЛИТИКА КОНФИДЕНЦИАЛЬНОСТИ И УСЛОВИЯ ОПЛАТЫ
Мир Lexus
СТРАСТЬ К ВОЖДЕНИЮ
KINTO
Назад
Item
KINTO
KINTO
Безупречное и умное мобильное решение
8 7172 57 74 74
8 778 003 74 74
ru
язык
русский
Қазақша
Войти
Выйти
Войти
Ваши автомобили
Обзор
Мой автомобиль
Руководства по эксплуатац
Lexus АСТАНА: Высокие технологии, инновационный дизайн
ӨЗ АВТОКӨЛІГІҢІЗДІ ЖАСАҢЫЗ
ОНЛАЙН ҚЫЗМЕТТЕР
НЕСИЕЛІК ҚЫЗМЕТТЕР
ӨЗ АВТОКӨЛІГІҢІЗДІ ЖАСАҢЫЗ
directions_car
ОНЛАЙН ҚЫЗМЕТТЕР
format_list_bulleted
НЕСИЕЛІК ҚЫЗМЕТТЕР
subtitles
ЗАКРЫТЬ
Skip to main content
Өз автокөлігіңізді жасаңыз
Жол жүрген көліктер
Тех. қызмет көрсетуге жазылу
menu
Үлгілер
Сервистік қызмет көрсету.
Арнайы ұсыныстар
Trade In
Несиелік бағдарламалар
Lexus әлемі
Дилер туралы
Үлгілер
Сервистік қызмет көрсету .
Арнайы ұсыныстар
Trade In
Несиелік бағдарламалар
Lexus әлемі
Дилер туралы
КҮНДЕЛІКТІ АРТЫҚШЫЛЫҚ
ЖАҢА LS-ТЕГІ ТАМАША ЖҰМЫС
Lexus флагмандық седан болғандықтан, клиенттер LS үлгісінен тек ашық тас жолда ғана емес, сонымен қатар күнделікті жүргізу барысында да бірқалыпты жұмыс істейді деп күтуде. Осы мақсатта LS 500h көп сатылы гибридті жүйесін жетілдіріп, сапа деңгейін қайта көтерді.
Мұның мақсаты үдетуді автокөліктің айналу сәтін жақсырақ сезінумен қамтамасыз ету болатын, бұл кезде LS берілістерді жиі ауыстырмай немесе қозғалтқыш жылдамдығын күрт өзгертпей-ақ тегіс әрі жайлап үдетуді қамтамасыз ете отырып, газдың орташа қысыммен басқарылады. Шешім гибридті жүйенің жоғары вольтты литий-иондық батареясының өнімділігін арттыру арқылы электр қозғалтқышты қолдау деңгейін арттыру болды.
Lexus бүкіл әлем бойынша миллиондаған жүргізушілер тап болатын көптеген түрлі үдету сценарийлерін зерттеді. Үлкен деректерге жасалған талдау көрсеткендей, көлік жүргізу уақытының шамамен 90 %-ы жүргізушілер жалпы газдың тек 50 %-ын ғана пайдаланады, әдетте генерациялау 0,3 галлоннан аспайды. Бұл LS командасының қажетті сипаттамаларды төмен жылдамдықта алу үшін айналу сәтін тиімді пайдалануды басымдыққа айналдырғанына негіз болды – олар мұны «еркін үдету» деп атайды.
Жүргізуші мұны, мысалы, орнынан қозғалған кезде, кептелісте немесе ирек жолмен жүрген кезде бірнеше рет үдеткенде, акселератордың педалі қатты басылмаса да тез әрекет етеді деп белгілейді. Қуат беру тез жүреді, ал автокөлік жылдамдығының жоғарылауы қозғалтқыш жылдамдығының артуына сәйкес келеді.
Жоғары вольтты батареяны қолдану ауқымы кеңейтілді, бұл жайлап үдеуді қамтамасыз ету үшін қозғалысқа дейін және кейін жетек күшінің айырмашылығын азайтады. Бұл 20 км/сағ жылдадықпен және 40 % газбен қозғалған кезде, айналу сәтін шамамен 170 Нм арттырады. Электр қозғалтқышының қосқан үлесінің артуы 3,5 литрлік V6 гибридті бензин қозғалтқышы төменгі жылдамдықта жұмыс істей алатынын білдіреді – акселераторға не бары 40 % қысыммен 0-ден 100 км / сағ дейін үдеткенде, шамамен 500 айн / мин дейін төмендейді.
Осының нәтижесінде, сондай-ақ жоғары беріліске ауыстырып қосу уақытының қосымша өзгерістері болғандықтан, үдету барысында күрт өзгерістер болмайды, ал өнімділігі тегістеу әрі жайлап өзгеріп, сонымен бірге аутокөліктің «айналу сәті» жақсы беріледі. Атап айтқанда, қалада жүру ыңғайлы болып, , мысалы, EV режимінде жүргізгеннен кейін қозғалтқыш қайта іске қосылған кезде, шусыз жұмыс байқалады.
Бұл өзгерістер көп сатылы гибридті жүйенің эталондық көрсеткіштерін сақтаған кезде жүзеге асырылды: жүйенің жалпы қуаты DIN бойынша 359 а.к. / 264 кВт деңгейінде қалады, 0-ден 100 км / сағ-қа дейін үдету артқы жетекті LS 500H үшін – 5,4 секунд және толық жетекті модель үшін 5,5 секунд болады. Бұл жоғары вольтты батареяның қолданыс мерзіміне де әсер етпейді.
Дәл осындай мақсаттарда LS 500-де қос турбогенераторы бар v6 қуат блогына техникалық өзгерістер енгізілді. Мұнда басты назар дроссель мен тұтану уақытын реттеуге, сондай-ақ 10 жылдамдықты автоматты беріліс қорабының тікелей ауысу кестесін қайта қарауға, қайта үдету барысында редуктордың төмендеу қажеттілігін азайтуға бағытталған.
LS 500h және LS 500-де жүргізушінің қозғалтқыштың сипаттамаларын қабылдау қозғалтқыштың тыныш дыбысын қамтамасыз ету үшін белсенді шуды азайтуды реттеу арқылы реттелді.